marți, 7 iunie 2011

Tu esti...dorinta mea de viata



"Tu eşti nisipul ce mă arde,
Tu eşti stânca ce mă păzeşte,
Tu eşti culoarea din smaralde,
Tu eşti scoica ce mă-nveleşte.
Tu eşti apus şi răsărit,
Tu eşti capăt de ţărm stingher,
Tu eşti tot ce mi-am dorit,
Tu eşti felia mea de cer.
Tu eşti şi marea din ocean,
Tu eşti iubirea mea sărată,
Tu eşti ce am şi ce nu am,
Tu eşti şi soarta nefardată.
Tu eşti furtună dar şi soare,
Tu eşti tot ceea ce sunt,
Tu eşti în viaţa mea culoare,
Tu eşti tot ce-i bun şi sfânt.
Tu eşti ozon şi mângâiere,
Tu eşti atingeri şi sărut,
Tu eşti tot ceea ce nu piere,
Tu eşti poftă, fior tăcut.
Tu eşti ploaie, dar şi furtună,
Tu eşti soarele după ceaţă,
Tu eşti iubirea mea nebună,
Tu eşti dorinţa mea viaţă "

3 comentarii:

  1. Daca ochii tai sunt precum cea mai minunata stea; daca zambetul tau e ca soarele ce straluceste ziua; daca sarutul tau e ca mierea si daca TU esti UNIVERSUL meu ce-as mai putea sa-i cer lui Dumnezeu?
    TE IUBESC !!!! Te iubesc făra să ştiu de când... din ce timp, din ce viaţă! Te iubesc în gând, în vise, în şoapte nerostite... Te iubesc pur şi simplu, fără să ştiu dacă va exista cândva un "mâine" al nostru.

    RăspundețiȘtergere
  2. "Mi-ai desenat pe vis iubirea din poeme
    Şi din priviri mi-ai scris culoare de apus
    Pierdută-n rătăciri tristeţea mea se teme
    De umbra fericirii şi zâmbetul nespus.."

    RăspundețiȘtergere
  3. "de dorul tău am născut îngeri
    din priviri
    o aripă - din lacrima de ieri
    cealaltă aripă - din lacrima de azi
    timpul îmi lasă îngerii fără aripi
    dar eu îi renasc iar şi iar cuminte
    iubindu-te
    te desenez în sufletul meu munte
    să te simt când te urc încet
    cu buzele şi sufletul meu
    ţi-am găsit izvorul
    ascuns după privirea mea
    în care te pierzi fără să te văd
    şi adorm pe palma ta
    ca într-o poieniţă de zâmbet,
    visele îţi conturează îmbrăţişarea
    în timp ce eu
    te sorb din căuşul sufletului"

    RăspundețiȘtergere