marți, 7 iunie 2011

Daca ai fi ...



"Daca-i fi o stea in noapte,
As urca sa-ti spun in soapta,
Ca esti sensul vietii mele,
Ca esti unica-ntre stele.

Daca-i fi o mare lina,
M-as scalda pe luna plina.
As cuprinde valuri... valuri...
Toata apa... pin-la maluri.

Daca-i fi, in camp, o floare,
L-as inlocui pe soare.
Ti-as da raze de lumina
Si o liniste senina.

Daca-i fi un pin cu ace,
In zapada m-as preface
Si as ninge-o vesnicie,
Sa te-mbrac cu gingasie.

Daca-i fi o ploaie fina,
Te-as culege intr-o mina.
M-as stropi cu ea ca-mi place
Sau in lacrimi te-as preface.

Daca-i fi acum aici,
Ti-asi da sute de pupici.
Te-as iubi la nesfarsit,
As fi cel mai fericit... "

Un comentariu:

  1. "In palma ta, e chipul meu
    si vrerea mea,
    o frunza-s eu,
    si-un fulg de nea,
    ce se asterne ‘ncet
    pe geana ta
    si-n palma ta.
    As vrea sa schimb
    acum, eu viata ta!
    Sa simti fiorul,
    sa simti si dorul,
    sa simti toata iubirea mea,
    si sa ingropi
    nemarginirea-n ea!"

    RăspundețiȘtergere