marți, 7 iunie 2011

iubire


"Iubire ! Iubirea mea te iubeste , te priveste , traieste..respira in ochii tai caprui ,

Iubirea mea iti daruieste toata iubirea ce a incoltit intr-un parfum pe trupul tau,

Iubirea mea iti daruieste mireasma noptilor in care visele hoinare au gustul tau,

Iubirea mea iti daruie lumina ochilor sa-ti fie mangaiere si putere ,senin , alint.

Iubirea mea iti daruie linistea neantului si zborul fericirii invaluit in cald sarut ,

Iubirea mea ti-aluneca plutind , in fiecare vis , in zbor de fluturi,cu brate dezgolite. "

Un comentariu:

  1. "Am cules salbă de stele
    Pentru tine nestemată
    Să fii tot mai minunată,
    Cu şiragul de mărgele.

    Văzând cerul înstelat,
    În a nopţii strălucire
    Din priviri m-ai captivat,
    Oferindu-mi doar iubire.

    Îţi mulţumesc Tată Ceresc
    Că m-ai făcut aşa de fericit
    Am zis că n-o să mai iubesc,
    Şi totuşi iubirea a venit.

    Cu chip frumos, de nedescris,
    Această stea m-a fermecat
    Cum nu credeam în nici un vis,
    Dar iată că-i adevărat."

    RăspundețiȘtergere