vineri, 18 februarie 2011

Te iubesc !!!!!


Te iubesc simplu si curat...te strig si mereu stii sa imi raspunzi din adancul sufletului meu, ca un ecou demult aflat acolo...Te iubesc ca si cand ai fi ultima clipa pe ochii mei, iar eu de teama sa nu te pierd nu imi inchid privirea, desi stiu ca te gasesc peste tot in mine...ma chemi, iar eu de oriunde iti voi raspunde...Te iubesc atat de mult incat si D-zeu a inteles ca nu te poate tine departe pentru ca mereu te voi gasi...dupa urma, dupa privire, dupa pas, dupa mirosul florilor in preajma ta....dupa tine...., dupa pasul sufletului tau care imi scrie numele sub fiecare apasare. Te iubesc si nu exista granita trasata de natura, de viata, de cer, de moarte ....pe care eu sa nu o pot trece...cine ma poate opri?...cine?....stiu ca mereu undeva te gasesc...iubirea ce ti-o port ma face sa te aud oriunde esti...pentru ca inima ta bate doar in inima mea, iar inima mea bate doar in inim ta....fara tine....bataile ar fi doar simple clopote intr-o lunga vecernie a lacrimilor!
Te iubesc pentru ca pot sta goala in fata iubirii tale si stiu ca sunt singurul tablou pe care il admiri cu atata drag..."te iubesc pentru ceea ce sunt cand sunt alaturi de tine (Gabriel Garcia Marquez)"....te iubesc pentru ca ma faci sa cant in culori....sa aud in tacere...sa pictez in muzica...sa fiu eu asa cum stiu sa fiu...te iubesc...pentru ca existi si nu as stii sa nu te iubesc vreodata!

2 comentarii:

  1. Pentru ca mi-e dor de tine in fiecare zi... pentru ca ma uit la nori si imi amintesc de sufletul tau... pentru ca ma trezesti la realitate atunci cand visez prea mult... pentru tandretea din vocea ta atunci cand imi spui sa am grija de mine... pentru ca sunt fericit... pentru ca ar trebui sa ma opresc, dar nu mai pot... pentru ca TE IUBESC ! Tu esti clipa mea...As vrea sa fiu pamantul pe care calci usor... visul fericirii care iti anina dorul... caldura ce te imbie la iubire. As vrea sa fiu mangaierea tandra ce mult o doresti, forma gandului tau si inima emotiei tale. Cum ar fi daca te-as atinge? Ce ai mai fi? Ce as mai fi? Degetele mele daca te-ar atinge, de fericire poate s-ar topi... si poate m-as dizolva in imbratisarea ta. Ai fi vocea care-mi mangaie tristetea, mana ce-mi scrie grabita gandurile... Mereu mi-ai fost aproape... ca o umbra, ca un vis. La capatul clipelor ma tii mereu de mana. Tu acolo... eu aici...TE IUBESC INGER DRAG !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. De cand te iubesc, stiu ca viata este frumoasa...de cand te iubesc, stiu ca traiesc...TE IUBESC INGER SCUMP !!!

      Ștergere