vineri, 18 februarie 2011

Buna seara iubite !!!!


…este seara, este noapte, nu-mi gasesc locul, mi-e dor de tine…un dor nebun, as vrea sa te vezi prin ochii mei, as vrea sa ma imbratisezi, sa asculti inima mea…as vrea…as vrea…, Doamne, ce multe-mi doresc, …multe, si totusi doresc o comoara de pret, pe tine iubire, esti o raza rupta din soare si cazuta pe pamant pentru a-mi lumina sufletul pierdut in splendoarea ochiilor tai , esti o stea ce straluceste in sufletul meu,esti o raza de soare ce incalzeste inima mea,esti o floare ce infloreste in gandul meu…
… Te iubesc făra să ştiu de când... din ce timp, din ce viaţă! Te iubesc în gând, în vise, în şoapte nerostite... Te iubesc pur şi simplu, fără să ştiu dacă va exista cândva un "mâine" al nostru.
… Te-am aşteptat la margine de răsarit cu un curcubeu de lumină-n priviri... te-am aşteptat la poarta-nserării cu obrazul lunii pe umăr... te aştept...cu sufletul prea plin de tine…si mi-e atat de bine cu tine in suflet…te rog sa ramai aici pentru totdeauna, tu stii ca numai tu imi aduci soarele in suflet, tu stii ca numai tu ma faci sa zambesc???
… tu stii ce mult te iubesc ????
…mi-ai daruit azi, clipe minunate, clipe divine, clipele in care am vorbit cu tine, si doream ca acele clipe sa stea in loc, te-am simtit iubitul meu, atat de aproape, te-am simtit iubitul meu, desi emotia ne-a imbratisat pe amandoi, as fi vrut sa-ti povestesc, sa-mi povestesti, mi-e ciuda ca nu am spatiu suficient sa pot comunica cu tine macar cateva clipe nestingherita…dar ma bucur foarte mult ca pot sa te aud iubitul meu, daca ai sti cat de mult imi doream sa te aud…nu ca nu mi-as dori mai mult, dar stiam ca asta este posibil, desi visez cu ochii deschisi la tine, la mine, la noi, visez la prima intalnire…sau eterna…
…ratacesc pe netlog, site-ul care mi te-a adus in cale, ratacesc, stiind ca acolo sunt pasii tai, sunt gandurile tale, scrise gravate pe petale de trandafiri, recitesc cuvintele tale, frumos asezate, cuvinte izvorate din suflet, cuvinte pline de iubire…
…ti-am citit si recitit mesajele, stii bine ca am sa-ti respect orice dorinta, stii bine ca nu am sa te intreb nimic, tu imi spui cand doresti, si ce doresti, eu te iubesc asa cum esti, din iubire pentru tine, as vrea sa nu fii trist niciodata, as vrea sa fii fericit mereu…
…numai tu stii sa-mi citesti tacerile, numai tu stii sa ma iubesti, asa cum te iubesc eu, pur si simplu, si neconditionat…
…te iubesc foarte mult…merg la munca, cu tine-n gand, in suflet, cu tine stapanul inimii mele, asteptand cu drag si dor sa-mi vii alaturi de mine, sa ma privesti, sa-mi zambesti,asteptand cu nerabdare sa vinza o noua zi, in care voi putea sa –ti aud, sper , vocea ta de inger, o noua zi in care voi striga sa ma auda un univers intreg, ca eu pe tine te iubesc !!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu